حب الحسین یجمعنا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از خدمت‌رسانی سه موکب اوقاف استان به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: روزانه در این مواکب بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم پخت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 06 September 2023

به گزارش تابناک کردستان حجت‌الاسلام محمد اظهار کرد: موکب موقوفات اهل سنت در شهر سنندج، موکب خسروآباد بیجار و موکب محمد رسول‌الله (ص) در ایام پیاده روی اربعین حسینی به امر پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائرین می پردازند.
وی افزود: روزانه در این مواکب بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم تهیه شده و خدمات دیگری از جمله اسکان، پذیرایی میان وعده، نمازخانه، سرویس بهداشتی و… نیز ارائه می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان تصریح کرد: در تلاشیم با اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی نقشی هرچند کوچک در هرچه غنی‌تر کردن سفر معنوی اربعین داشته باشیم.
وی اضافه کرد: افتخار میزبانی و خدمت به زائران اربعین برای دومین سال متوالی شامل استان کردستان شده است که امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.
مرز باشماق مریوان در کردستان امسال برای دومین سال متوالی به عنوان یکی از مسیرهای تردد زائران به عتبات عالیات و کربلای معلی انتخاب شده است که تاکنون بیش از ۱۱ هزار زائر از این مرز تردد کرده‌اند.

خدمت‌رسانی مواکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینیخدمت‌رسانی مواکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینیخدمت‌رسانی مواکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینیخدمت‌رسانی مواکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینیخدمت‌رسانی مواکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینیخدمت‌رسانی مواکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینیخدمت‌رسانی مواکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار